הבית היפה בבנימינה

צילום: סוזי לוינסון

בינימינה

זוג + 3 ילדים

שיפוץ חלקי

לפני
אחרי

הזוג פנה אלי לאחר שרכשו את בית חלומותיהם בבנימינה וביקשו לבצע שיפוץ חלקי
שיהפוך את הבית הנפלא לעוד יותר נפלא ומעוצב ומתאים לאורח חייהם וצרכיהם.
הם ביקשו להכניס את כל הירוק שמסביב גם פנימה. שיהיה בית פונקציונאלי, כפרי לייט ושיהיה נעים לאירוח ומשפחתי.

בקומת הכניסה בוצע שינוי מאסיבי של הנמכות תקרה + הוספת קורות עץ (זה כמו רוב הדברים הטובים, זה החל כפתרון לאילוץ קיים והפך לאלמנט עיצובי מקסים ומרכזי בבית)
תכנון מחדש למטבח ירוק להפליא כולל דלת סתרים שמהווה כניסה למזווה רחב ידיים שאף מיקמנו בו תנור נוסף ומקפיא.
בסלון רחב הידיים, יצרנו 2 פינות ישיבה: "הפינה הטרופית" (קראנו לה ככה, רק כי המעצבת (אני) רצתה ערסל בין עצי קוקוס) היא פינה משפחתית לאירוח חברתי ומשחקי ילדים (ולידה ארון מיוחד לאחסן את כל המשחקים, טוב יש בו גם מדף מיוחד למשקאות חריפים) ויש גם סלון קלאסי עם ספה ושטיח לצפייה בטלוויזיה.
סגרנו בויטרינת זכוכית חדר עבודה לשימוש שני בני הזוג. הריצוף כולו הוחלף באריחים בגדלים משתנים דמויי אבן טבעית. ומול הכניסה ייחדנו קונסולה מקסימה לקבל את פני הבאים בחיוך.
בקומה העליונה סוויטת ההורים עברה טיפול מאסיבי – חדר ארונות צפוף פורק וצורף לחלל המרכזי בו מיקמנו ארון רפרפות מקסים שמאפשר פינת החלפת בגדים נעימה ומאווררת. החדר כולו בירוק נעים ומרגיע וטפט טרופי משלים את האווירה.
חדר רחצה של סוויטת ההורים עוצב מחדש בהשראת חופשה יוונית ואף החלון שבו הוחלף לחלון כחול וקסום. ואפילו מצאנו מקום סודי למכונת הכביסה והמייבש 😊

עיצוב – גווני ירוק (מטבח וחדר שינה הורים) , חום וחמרה שולבו בגווני כחול וים. שימוש נרחב בעץ וברזל יצרו אווירה ביתית וחמימה כפי רצינו.